sobota, 20 sierpnia 2011

Ralph Lauren shirt & vintage denim shorts from Lee

Dziś na sportowo - postawiłam na luz i wygodę jednocześnie nie zakładając adidasów i dresu:) Do zwykłego białego topu dobrałam krótką koszulę Ralpha Laurena i dżinsowe poszarpane szorty Lee. Na nogi mokasyny a na ramię duża sportowa torba Nike ( własność mojej siostry ) Dzisiejsza stylizacja to idealny pomysł na spacer! Przepraszam za miny , raziło mnie słońce:)






















koszula w paski  - Ralph Lauren
mokasyny  - no name
torba - Nike
top - Moodo
szorty - Lee



37 komentarzy:

  1. buciki i koszula najbardziej mi się podobają :)
    Boski zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sportowy styl w takim wykonaniu to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny luzaczek:)Rewelacyjna koszula i butki:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw! :) świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pásate por mi blog y sígueme si te gusta :)

    http://robameunasonrisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, pewno wygodny zestaw! :)
    Ciekawa koszula.
    Pozdrawiamy x


    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. super koszula! ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;) a buty sa świetne! niestety musze Cię zmartwić. miałąm wielkie szczęście kupując sukienkę maxi za 10 zł tylko dlatego że była weprzedaż likwidacyjna bo likwidowali cubusa w jednej z wrocławskich galerii. wszystko było po 5 zł itp ;) kupowałam w lipcu tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do zabawy: TAG - 10 pytań kosmetycznych, zostałaś oTagowana na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Macchiatto
    Ojej:( to szkoda ale i tak Cubusa odwiedzę jak tam takie cuda są:)
    Bardzo dziękuję - mokasyny kupiłam na Marywilskiej za niecałe 50 złotych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam dziewczyny za przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne butki ;)

    www.magdalenemari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny outfit :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie :)
    dziękuję za odwiedziny -obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny styl :)
    Zapraszamy do nas ^^
    http://mademode-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana pozwoliłam sobie wciągnąć Ciebie do zabawy TAG-10 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH:)Szczegóły u mnie na blogu:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw. Bardzo podobają mi się Twoje buty=)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam dżinsowe szorty ;-)
    Bardzo mi się podoba koszula!!

    Dzięki za wizytę, pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) nominowałam Cię na moim blogu do zabawy ONE LOVELY BLOG AWARD :)) po szczegóły zapraszam do mnie: http://www.rapuncela.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uśmiech bezcenny! ;D

    fajne spodenki! ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sweet combination. lovely style and pictures.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo za komplement. Moja figura jest dla mnie często kompleksem ale powoli się do tego przyzwyczajam. Strasznie mi się podoba ta koszula:>

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś bardzo ładna :) a outfit świetny- uwielbiam marynarski styl :) Osobiscie- zakochałam się w Twoich mokasynach :)
    pozdrawiam!
    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cute blouse,dear!<3 really cute blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem wdzięczna za komentarz na moim blogu:) Utwierdził mnie, że blog był dobrą decyzją :))

    clothesaddicted.blogspot.com (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  27. mokasyny- mój must have. !

    OdpowiedzUsuń
  28. genialne spodenki <3

    zapraszam do obserwowania mojego bloga:

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ralph Lauren koszula to doskonała propozycja na wszelkie wyjścia, podczas których należy wyglądać elegancko. Będzie ona idealnym wyborem między innymi do pracy.
    ralph lauren koszula

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny zestaw tak na co dzień:) Dobrze wyglądasz. Co do takich zakupów to może i dobry outlet ralph lauren powinien się przydać? Można tak kupić super marki w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń